Diaconaal project Stichting Williams Apeldoorn

Stichting Williams is in 1923 ontstaan vanuit de verschillende Christelijke kerken in Apeldoorn. Ze heeft als missie een open plek te zijn voor jongeren, waarbij iedereen er toe doet en van waarde is, ongeacht verschillen.

Om deze missie handen en voeten te geven, bezit de stichting een horecagelegenheid in de binnenstad, café Schenkers. Aan het roer staat ondernemer Matt van Maastricht die de missie en visie van de stichting van harte onderschrijft en ten uitvoer brengt.

Om meer jongeren te bereiken, is het nodig dat de Stichting en daaraan gekoppeld café Schenkers, meer naamsbekendheid krijgt.

Daarom vragen wij u om stichting Williams binnen uw kerkelijke gemeente onder de aandacht te brengen.

Dat kan door de website te vermelden in uw kerkblad / wekelijkse mailing en de diverse social media platforms van de stichting te volgen.

Links:

Stichting Williams

Website: www.stichtingwilliams.nl

Voor de Facebook gebruikers onder ons:

Jeugdwerkers, jongeren, ondernemers en belangstellenden:
instagram: https://www.instagram.com/stichtingwilliams/