Wijkgemeente Goede Herderkerk Apeldoorn

Zoals u misschien in de actieplannen 2020 hebt gelezen: een Denktank is bezig geweest met een andere organisatieopzet binnen het pastoraat: een metamorfose van verzorgings- naar ontmoetingspastoraat. Nu is het moment om de eerste stap binnen die andere organisatie te zetten: de start van een Pastoraal Meldpunt. (ingegaan 14 september 2020)

Één telefoonnummer, één e-mailadres, één formulier op de website, één centraal meldpunt voor de hele gemeente voor pastorale aandacht. Uw verzoek voor pastorale aandacht richt u dus voortaan niet langer tot de coördinatoren van de verschillende werkgebieden, maar tot dit ene, centrale Meldpunt.

Bij het Pastoraal Meldpunt kunt U terecht met al uw vragen over pastorale aandacht.

Vragen als deze:

• Wilt u graag eens praten over wat u bezighoudt?
  • Maakt u iets mee waarbij u aandacht van de kerk nodig heeft?
  • Vindt u het prettig om bezoek te ontvangen?
  • Vangt u in uw omgeving signalen op dat iemand behoefte heeft aan aandacht?
  • Wilt u eens van gedachten wisselen over wat u tegenkomt in het bezoekwerk?