Wijkgemeente Goede Herderkerk Apeldoorn

Welke collectebonnen zijn er?

• Kaart  20 x € 0,50  totaal per kaart € 10,-
  • Kaart  20 x € 1,00  totaal per kaart € 20,-
  • Kaart  20 x € 2,00  totaal per kaart € 40,-
  • Collectecheques van € 10,-
  • Collectecheques van € 20,-

Wat is het nummer van de collectebonnenrekening?

NL.37.INGB.0007.4601.09 t.n.v. Protestantse Gemeente te Apeldoorn, inzake collectebonnen.

Hoe kan ik collectebonnen bestellen?

1. Online
    In de webshop kunt u online collectebonnen bestellen. U kunt aangeven welke bonnen u wilt, en deze direct via iDeal betalen.
  2. Telefonisch
    Naar tel. 055-3557678.  De bonnen worden per post naar u toegestuurd.
    Het bedrag kan worden overgemaakt bovengenoemde rekening met vermelding: telefonische bestelling.
  3. Overschrijving
    Via bovengenoemde rekening, met duidelijke vermelding van:  naam, adres, postcode en welke bonnen u wenst te ontvangen. De bonnen worden per post naar u toegestuurd.
  4. Ophalen
    Collectebonnen kunnen worden gehaald bij het Kerkelijk Bureau. Het Kerkelijk Bureau is geopend op dinsdagmorgen van 9:00 tot 12.00 uur. De bonnen kunnen dan contant of via een overschrijving worden betaald.
  5. Per e-mail
    Collectebonnen kunnen ook via de mail worden besteld:
    De bonnen worden per post naar u toegestuurd. Het bedrag kan worden overgemaakt op bovengenoemde met vermelding:
    “mail bestelling”.